Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den e ju kanon! Vad vet du om den?Bucherer idag
![]()
Kool länk!Självfallet. Har inte sett den här länken tidigare. Udda lösning på dykförlängningen.
![]()
![]()
Tack, ja visst är den. Vet bara inte hur jag ska få den av klockan då den behöver flera varv i i UL-tvätten.Kool länk!
Kul att du gillar den! En ganska tunn kronograf i bra storlek(40-41mm) med 7733 som har liknande boettform som Viggen. Tror det är Charles Gigandet som står bakom boett. Gillar även din Bulova, hör av dig när/om det blir dags för flipp.Den e ju kanon! Vad vet du om den?![]()
Tack!wow, vilken bild!!!
Tack för hjälpen att hitta en julklapp till syrran.
Blir kaffesugen var gång jag ser den...Denna hör ju hemma här i tråden
![]()
Svårslagen på julafton, tur att du fick den nu.En tidig julklapp till mig själv!
![]()
Självfallet. Har inte sett den här länken tidigare. Udda lösning på dykförlängningen.
![]()
![]()
En julklapp med tidlös stil, Bravo Vicdoc !!En tidig julklapp till mig själv!
![]()
Du får skaffa en AM länk? Finns såna som likadan ut som original länken.6138-8020 för kvällen. Måste bli bättre på att ge denna den handledstid den förtjänar. Är lite smårädd att den bräckliga länken ska ge upp men vill samtidigt hellre ha den på länk än svart rallyband.. dilemma.
![]()
Ingen dum idé..tack!Du får skaffa en AM länk? Finns såna som likadan ut som original länken.
Rassliga länkar brukar vara stabila, ska mycket till för att en länk ska gå sönder. Vanligast att stift rycker eller liknande.6138-8020 för kvällen. Måste bli bättre på att ge denna den handledstid den förtjänar. Är lite smårädd att den bräckliga länken ska ge upp men vill samtidigt hellre ha den på länk än svart rallyband.. dilemma.
![]()
Skönt att höra! Nojjigheten har kommit från att det ser ut att vara så lite gods kvar i "pinnarna" som fäster länkbitarna till varandra. Kanske bara är bra att länken är jäkligt följsam också. Den utsätts ju inte för några nämnvärda krafter heller.Rassliga länkar brukar vara stabila, ska mycket till för att en länk ska gå sönder. Vanligast att stift rycker eller liknande.
Lägg gärna upp bild någonstans, kan ju så klart vara så att länken är skör också.Skönt att höra! Nojjigheten har kommit från att det ser ut att vara så lite gods kvar i "pinnarna" som fäster länkbitarna till varandra. Kanske bara är bra att länken är jäkligt följsam också. Den utsätts ju inte för några nämnvärda krafter heller.
Gör det imorgon/övermorgon i dagsljus och taggar dig.Lägg gärna upp bild någonstans, kan ju så klart vara så att länken är skör också.