BCKSTRM
Guld
Tack! Kul att du gillar denWow! Grym bild och klocka!
Vänrar på att kunna skaffa en 1675kompis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Kul att du gillar denWow! Grym bild och klocka!
Snyggt, looking sharp! Grattis.
Tur jag gav upp en sån då.se på faan - den där prospekterade jag för två veckor sedan. Det enda som breddar denne skulle vara en skönt patinerad 5513![]()
Grattis! Vilken blev det?
Den nya är mer i linje med din samlingTur jag gav upp en sån då.![]()
Tack! Det blev nr 1, den billigare tysken (med utbytt inlägg).Grattis! Vilken blev det?
Ok. Hoppas du fick med originalinsertet iaf.Tack! Det blev nr 1, den billigare tysken (med utbytt inlägg).
Absolut, det fick jag.Ok. Hoppas du fick med originalinsertet iaf.
Ser mysig ut! Grattis till den, och lycka till med slipningen! Är det mineralglas?Tidig julklappsklump till mig själv dök upp i dag.
![]()
Edit; glaset ska få smaka våtslip i mellandagarna.
Uppgradering helt klart!Tur jag gav upp en sån då.![]()
Vänta nu, den ska väl på först i morrn?PMPP skriker smånissarna ! (Påmedpannanpictor)![]()
Tack, ja en kul rackare. Yes det är mineralglas så tålamodet kommer att sättas på prov.Ser mysig ut! Grattis till den, och lycka till med slipningen! Är det mineralglas?
Den där måste du berätta mer om...
Apsnygg!! Vad är storyn bakom den här?
Apsnygg!! Vad är storyn bakom den här?