Verknumret kollades upp och dateras till 1930 av Eterna aftersalesFick precis hem en omtumlad men fungerande Eterna tank. Stämplad 71 i boetten, kan det stämma för årtalet? Får dubbelkolla med urverkets serienummer.![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verknumret kollades upp och dateras till 1930 av Eterna aftersalesFick precis hem en omtumlad men fungerande Eterna tank. Stämplad 71 i boetten, kan det stämma för årtalet? Får dubbelkolla med urverkets serienummer.![]()
![]()
![]()
![]()
Tjong! Kalaskool! Ska bli kul att se.Okej, den är inte hemma ännu. Men jag är taggad. Croton Chronomaster Aviator Sea Diver på ingångFotocredd @vintagewatchcollective på instagram.
![]()
Riktigt bra! De här senare varianterna är minst lika snygga som broad arrow tycker jag, skulle själv gärna knipa en med grå subdials.Okej, den är inte hemma ännu. Men jag är taggad. Croton Chronomaster Aviator Sea Diver på ingångFotocredd @vintagewatchcollective på instagram.
![]()
Wow mm förstår det. Har kollat på en likadan på bukten och varit nära köpknappen många ggr!Okej, den är inte hemma ännu. Men jag är taggad. Croton Chronomaster Aviator Sea Diver på ingångFotocredd @vintagewatchcollective på instagram.
![]()
Ser ut att ha lite bredare vridring än min? Snygg!Okej, den är inte hemma ännu. Men jag är taggad. Croton Chronomaster Aviator Sea Diver på ingångFotocredd @vintagewatchcollective på instagram.
![]()
Ja, jag är själv het på 70-talsmodellerna med klara färger och kontrasterande subdials. Ser fram emot att få hem denna!Riktigt bra! De här senare varianterna är minst lika snygga som broad arrow tycker jag, skulle själv gärna knipa en med grå subdials.
Kul! Med samma insert?Wow mm förstår det. Har kollat på en likadan på bukten och varit nära köpknappen många ggr!![]()
Ja, jag har aldrig sett denna vridning tidigare men jag upplever från bilderna att den är fetare. Återstår att se. Tack detsamma!Ser ut att ha lite bredare vridring än min? Snygg!
![]()
Läcker! Jäkla koola klockor.Trevliga ur och en fin familj![]()
Ja, ser verkligen fram emot denna. Blir årets sista och största köp.Tjong! Kalaskool! Ska bli kul att se.
Då det där inte är en officiell Camel Trophy klocka så skulle jag gissa på max ett par hundra om du har tur. Här finns lite mera info om den typen av klockor http://www.ct-watches.co.uk/fake-camel-trophy-watches.htmlVad kan denna gamla Camel vara värd??har två stycken.