Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte ovanligt att de levererades med Tropic sport, med länk så får du verkligen en komplett klocka!Japp, tropic sportSka nog byta till länk, har köpt en original jubilee länk, men tills jag fått hem den passar tropic bra.
Oj oj oj!Snowflake.
![]()
Den platsar absolut på Vintage.Sådärja!
Nytt batteri i 10-kronorsfyndet!
![]()
Gränsfall på vintage men tror den är från 85?
Jim
Den platsar absolut på Vintage.
Inte helt fel. Byt dock till ett tunnt ostoppat band. Själv hade jag nog gått på någon brun färg, ljust eller mörkt. Sedan är den riktigt bra, speciellt för 10kr!
81190 Superocean Deepsea quartz. Finns med squbapro och eberhard tavlor också.Riktigt riktigt bra!! Vad är det för referens?
Jim
81190 Superocean Deepsea quartz. Finns med squbapro och eberhard tavlor också.
Denna kommer direkt från Frankrike! Ibland har man tur, säljaren och övriga budare tycktes nämligen inte ha nämvärd koll på vad de budade på. Det var nog mest guldet i boetten som lockade!OJOJOJ var hittar du alla de där vackra skapelserna?![]()
Kul! Har planer på att åka och besöka observatoriet i sommar, jag känner nämligen en av de som är ansvariga för testningen av ur där idag. De testar faktiskt ur än idag, dock motsvarande testningen av COSC i Schweiz snarare än den strikta typ av testning som traditionellt utfördes av observatorierna. Testningen på observatorier har jag bland annat skrivit om här för den intresserade: https://klocksnack.se/threads/zenith-tävlingskronometer-och-dubbel-prisvinnare-en-introduktion-till-observatorietestning.56086/Lite OT!, men, men! Har kört vilse i Besancon, liten stad men hopplös att ta sig ut ifrån, skulle inte ens dit!
Fantastisk klocka! Kan ju inte lasta den för att fransmännen inte kan skylta!