Calle med C
Silver
Pelle P![]()
Tackar. Jag ska kika närmare på det!
Vad tror ni, länk eller band på den nya DS:en? Jag tycker länken blev mycket angenäm på den nya och bandet passar rätt bra på den där länken satt från början! Åsikter, pojkar, åsikter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pelle P![]()
Bättre bildNytt igen.
En Seiko 7548-700B "Dessert storm" från 1978
![]()
Ljusbrunt band hade varit fintTackar. Jag ska kika närmare på det!
Vad tror ni, länk eller band på den nya DS:en? Jag tycker länken blev mycket angenäm på den nya och bandet passar rätt bra på den där länken satt från början! Åsikter, pojkar, åsikter!
![]()
Ljusbrunt band hade varit fint![]()
Asgrym! Missade precis en på bukten. Perfekta beatern...Bättre bild
![]()
Har du fått en stroke?Behålla eller flippa, det är frågan om dagens vintageur...
Behåll!ja behåll - du är tillfälligt (?) förvirrad......Haha @Andersml säger detsamma...
Bara lite sugen på ngt helt annat, typ vintage reverso, tank, chrono eller kalender...
Men kanske ska lyssna på dig![]()
Den där är underbar.
Den där var fin! Mått?Verk?
Coolt namn och häftigt verk!tror den är 40mm, kan mäta ikväll.
Sitter ett Cal 676 64 jewels orient verk i![]()
Skänk! (Till migBehålla eller flippa, det är frågan om dagens vintageur...
Tack! Ja den är perfekt som beaterAsgrym! Missade precis en på bukten. Perfekta beatern...