Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt! Var hitta du strapen?Italian stallion
![]()
Tack. Det är ett ColaReb jag fyndade på tratten för någon vecka sedan. Även bandet italienskt vilket är lite kul.Tjusigt! Var hitta du strapen?
edit: öppnade den och det är vitguld fastän det är så grått, fick den i måndags från auktion i italien som hävdade Pt, nu åker den tillbaks... vitguld... pffft....AP Pt klassiker...
![]()
Snygg! Har aldrig sett Breitling och Kronometer Stockholm loggan på samma tavla.Den här får för lite uppmärksamhet från mig. Måste bättra mig
![]()
Än en gång riktigt hög kvalitet!35mm glycine med fasta bandstift.
![]()
Tack! Ska kika, e alltid på jakt efter nya strapsTack. Det är ett ColaReb jag fyndade på tratten för någon vecka sedan. Även bandet italienskt vilket är lite kul.
Bokstavligt talat tung! Grattis!Fy fasen vad nöjd jag är nu!!! Har precis öppnat post så resten av dagens vintage får bli Tissot T12 Sonorus
Stöpt ur 70-talets formspråk och ett fantastiskt djup i tavlan och underbara färgkontraster mellan det svarta, röda och gröna.
Alla kronor är T-märkta och det är Gay Freres-originallänk. Korrekt yttre baksida med resonansförstärkning till larmet, (jag har inte kontrollerat det undre baklocket man jag förutsätter nästan att det är original också). Västerkronan styr den inre bezelringen. Övre högra kronan både ställer och drar upp larmet och den nedre högra ställer man tiden med. Sorry att jag inte ställde tiden innan jag fotade, men jag blev lite ivrig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt fin!35mm glycine med fasta bandstift.
![]()
Grattis!Firar födelsedag med Tudor
![]()
Snyggt!
Jag kan ta på mig det ansvaret annarsDen här får för lite uppmärksamhet från mig. Måste bättra mig
![]()