• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Fuzzball all night
#5512

IMG_6454.JPG
 
Jag har insett nu att jag har för dåligt tålamod för att handla från United States...ni vet det där i Amerika. Väntar fortfarande på kusinen till denna med day-date, blå sekundvisare samt den tunna ringen som ligger under index i matchande blått. Syns kanske något dåligt på bilden, men ringen på den här klockan är i samma gröna färg som sekundvisaren.

fullsizeoutput_b93.jpeg
 

Är även hjulen Kina-hjul eller Spinergy? Ligger så långt efter med vad som skulle ha blivit ett vinterprojekt med en väldigt tidig tidig aero-ram, Merida Extreme 907 från sent 90-tal. Hade tänkt försöka hitta liknande hjul som du har. Och eftersom det är OT fick ramen åka upp på spisen med klockan på tidernas sexigaste styrstam :)

fullsizeoutput_b95.jpeg


fullsizeoutput_b94.jpeg
 
Är även hjulen Kina-hjul eller Spinergy? Ligger så långt efter med vad som skulle ha blivit ett vinterprojekt med en väldigt tidig tidig aero-ram, Merida Extreme 907 från sent 90-tal. Hade tänkt försöka hitta liknande hjul som du har. Och eftersom det är OT fick ramen åka upp på spisen med klockan på tidernas sexigaste styrstam :)

fullsizeoutput_b95.jpeg


fullsizeoutput_b94.jpeg
Kool styrstam, min tri-spoke är nästan vintage. Specialized.
 
Tillbaka
Topp