Liten men naggande god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hårdare än så blir det inte!
Nope! Ingen jävel som kommer våga mucka vid korvmojjen på midsommarHårdare än så blir det inte!![]()
Tackar, ja den ser somrigt läskande ut!Mycket fin, gratulerar! Man skulle vilja dricka den där tavlan![]()
Ja det syntes ej på bilder.. inte heller sprucket plexi, ej originalkrona samt att det stod att den höll tiden men i själva verket var det +70/dygn. Sistnämda är iofs en definitionsfråga på vintageFrån tratten?
Fan vad kasst att inte nämna det... tror det är svårt/dyrt att fixa tyvärr...![]()
Jag hade celebert besök idag
Ja det är en helt oacceptabel beskrivning... kanske blev tillräckligt billig, men en riktigt ful säljare!Ja det syntes ej på bilder.. inte heller sprucket plexi, ej originalkrona samt att det stod att den höll tiden men i själva verket var det +70/dygn. Sistnämda är iofs en definitionsfråga på vintageMen under minuten kan jag tycka iaf!
![]()
Fett!Nytt i lådan, tack @Rolfen .
En tunn udda dressklocka från certina. Two hander och 7,3mm tunn (boett, verk och glas).
![]()
![]()
Haha den kanske inte är för alla men jag gillar den.
Är den jäveln blanktavlad?Inviger juni med steriliserad RAF-CWC från 1974.
![]()
Är den jäveln blanktavlad?
Ah. Såg nästan blank ut på bilden. Vore något. Nu är den "ok".Tavlan på jäveln är matt. Servicetavla utbytt under MoD-perioden. Men blank i betydelsen utan texten "CWC", dvs. endast för hemliga agenter, som undertecknad t.ex. haha.
Ah. Såg nästan blank ut på bilden. Vore något. Nu är den "ok".![]()