Sir_F
Basic
Sent men mycket riktigt. Hade vid köpet vare sig nato eller lämpligt strap för fasta bandstift. Blev så bekvämt att jag behöll det.Intressant bandval! Paracord?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sent men mycket riktigt. Hade vid köpet vare sig nato eller lämpligt strap för fasta bandstift. Blev så bekvämt att jag behöll det.Intressant bandval! Paracord?
Ha ha, om några dagar så lovar jag detGe dig nu.
![]()
Funkar märkligt nog. Kanske får fläta ett själv till nån klocka!Sent men mycket riktigt. Hade vid köpet vare sig nato eller lämpligt strap för fasta bandstift. Blev så bekvämt att jag behöll det.
Du får gärna posta fler bilder. Bara mitt avundsjuka sätt att visa motvillig uppskattning. Än en gång, snyggt fångat och den landade minst sagt på en välförtjänt handled!Ha ha, om några dagar så lovar jag det![]()
Tudortorsdag här också
7928 från 66
Bra flöde här gubbsTudor. Som alltid, burit denna nästan nonstop i ett par veckor nu.
Åh, saknar min Spider lite..Kör dubbelt rött idag![]()
![]()
Den är rätt mysig!Godmorgon
![]()
tack ! ja den är en riktig godingDen är rätt mysig!
Fantastisk klocka som är "lagompatinerad"!Gårdagens nya sitter på idag, den släppte inte armen igår, himla skön och går som en klocka
![]()
Fina alla tre, men...Ole, dole, doff
Ja, ja - inget för puristerna men skönt med lite dressklockor att välja mellan efter humör
![]()
Tackar, tackar, märkligt hur man kan falla för en sån "enkel" klocka. Den här blir svår att ta av resten av veckan!Fantastisk klocka som är "lagompatinerad"!
Dessutom en väldigt vacker tavla!
DNA-fritt är bästSådär ja. Efter en sväng i tvättmaskin blev länken lite lättare och allt gammalt DNA är borta. Nästan i alla fall.![]()
![]()
Gårdagens nya sitter på idag, den släppte inte armen igår, himla skön och går som en klocka
![]()
Från tratten?Tjo! Fick precis hem en kombo jag verkligen gillar, Zenith+zontavla. Dessvärre "glömde" säljaren nämna att lug holes var helt utjänade :/ Inget man fixar va? Blir tyvärr reklamation.. synd.![]()
![]()
![]()