Do it! 1972NUUU äntligen börjar det likna något!!!
Stoppa undan alla andra Brattar för här har du det som för mig ÄR Breitling. Nu blev jag sugen på att plocka fram min egen....
Vad har du för årtal på den där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Do it! 1972NUUU äntligen börjar det likna något!!!
Stoppa undan alla andra Brattar för här har du det som för mig ÄR Breitling. Nu blev jag sugen på att plocka fram min egen....
Vad har du för årtal på den där?
Sjukt stilig. Den där tar ju "gulfeber" till fornstora dagar.Kör vidare med denna, enklast så
![]()
Det första jag alltid tänkt på direkt när jag ser den där fantastiska skapelsen är: "diktator".KING MIDAS från 1978.
![]()
Tack!Sjukt stilig. Den där tar ju "gulfeber" till fornstora dagar.
Var är du?JDM-Seiko på hög höjd i Sydostasien.
![]()
Var är du?![]()
Här är grymt - har lyxen att familjen har hus här, blir lite annan upplevelse! Trevligt, vart bär det av? Än viktigare, vilka klockor får hänga på?Ny klocka, samma utsikt
![]()
Du verkar ha det skojigare @grodslukarenx
Fast om 6 dagar blir det solsemester..
Låter fantastiskt!Här är grymt - har lyxen att familjen har hus här, blir lite annan upplevelse! Trevligt, vart bär det av? Än viktigare, vilka klockor får hänga på?![]()