D
Deleted member 4412
Guest
Galco på org tropic i nos skick. Ruggigt mysig skindiver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Älskar verkligen den typen av tavlor i tanks!
Snyggt den där känner jag igen!
Dagens färgupplevelse.
Nja, klockan snurrar väl på!?Snyggt den där känner jag igen!
Har du fått snurr på verket än?
Jag har samma stämpel på länken på min Tärnan, info uppskattas!Karl Berglund på vintagelänk. Någon som känner igen stämpeln på spännet?
Den där är SÅ bra! Bor du i huvudstaden? I så fall hade jag gärna bjudit på kaffe för att få peta lite på den
Så j-vla snygg på BORGlitterkonny idag.
Riktigt snygg på BORGlitterkonny idag.
Fin Heuer, men det där bandet? Har du en plan?
Nej tyvärr , men är du i Götet och snurrar ngn dag så är de lättareDen där är SÅ bra! Bor du i huvudstaden? I så fall hade jag gärna bjudit på kaffe för att få peta lite på den
Känns som jag frågat dig det här förut Jag ska försöka ta mig ner till götet en sväng under semestern faktiskt! Hojtar så ser vi om det går att lösa någotNej tyvärr , men är du i Götet och snurrar ngn dag så är de lättare