En liten oris pointer date blir det idag. Har dessvärre inte tagit mig tid att ställa in datumet korrekt.
Pilvisare med rött på är alltid rätt.
Vad vet du om denna fina Oris? Ålder t.ex!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En liten oris pointer date blir det idag. Har dessvärre inte tagit mig tid att ställa in datumet korrekt.
Jag skulle säga 50-tal, jag har en katalog från 1954 där dessa är med.Pilvisare med rött på är alltid rätt.
Grymt snygg klocka!grattis!Å så blev man OWG med den här, svårt att ta nån annan på morgonen. Sitter som en smäck
Ha, vilken fräsig boettform!Har för 100:e gången lyckats få liv i arvegodset från farsan, knepigt ur med knepig inställning av tid men svincool, och den här gången var det bara batteriet
Tackar för det Beo!Grymt snygg klocka!grattis!
Grymt snygg!King Seiko Chronometer -69
Mycket trevliga, en Orismodell jag kommer att hålla utkik efter.Jag skulle säga 50-tal, jag har en katalog från 1954 där dessa är med.
Inte speciellt vanliga, skulle själv gärna ha en i svart men har ännu inte ramlat på någon.Mycket trevliga, en Orismodell jag kommer att hålla utkik efter.
Tackar, jag gillar den av många anledningarHa, vilken fräsig boettform!
har du också en Squale
Fel!Ha, vilken fräsig boettform!
Arvegods är det bästa man har!Tackar, jag gillar den av många anledningar
Pilvisare med rött på är alltid rätt.
Gratulerar! Fin!Å så blev man OWG med den här, svårt att ta nån annan på morgonen. Sitter som en smäck