Autavia 1163v, känns mycket bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar tackar o tack till @Sebastard som lät mig överta denGratulerar! Fin!
Det gör mig mycket glad att du gillar denTackar tackar o tack till @Sebastard som lät mig överta den
Aaa satt med avtryckarfingret några gånger på annonsen och när jag var extremt nära titta jag upp och den hade blivit grön (avslutad) och jag kunde pusta ut och tänka "skönt, slapp jag ta ett till dyrt klockbeslut"Tackar tackar o tack till @Sebastard som lät mig överta den
Vet du vem som tillverkat boetten?
Till och med @Gummo måste ju erkänna att det där ser för jävla bra ut?
Det får vi hoppas, det är han som knåpat ihop bandet till migTill och med @Gummo måste ju erkänna att det där ser för jävla bra ut?
Aha! Trodde han hade religiösa invändningar mot alla läder/dykare kombinationer.Det får vi hoppas, det är han som knåpat ihop bandet till mig
Mycket, som sagt sitter som en smäck. Nu är det bara att sälja av allt annat.Det gör mig mycket glad att du gillar den
Aha, då ska jag peta upp den då o då, så du kan sitta där o sukta.Aaa satt med avtryckarfingret några gånger på annonsen och när jag var extremt nära titta jag upp och den hade blivit grön (avslutad) och jag kunde pusta ut och tänka "skönt, slapp jag ta ett till dyrt klockbeslut"
Nej riktigt så mycket har jag inte nördat ner mig ännu.Vet du vem som tillverkat boetten?
Då är det dags! Ser redig ut och jag älskar akrylinläggen. Undra om jag inte försökte köpa den eller en liknade tidigare...Nej riktigt så mycket har jag inte nördat ner mig ännu.
Kommer nog dit, än så länge är jag rätt tekniskt ointresserad. Köper klockor enbart på känsla och utseende. Just denna Alfa känns otippat gedigen för att vara ett sådant udda märke, rejält hus helt i rostfritt och ett 25 juvelers automatverk.Då är det dags! Ser redig ut och jag älskar akrylinläggen. Undra om jag inte försökte köpa den eller en liknade tidigare...