Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh! Använd den bara mer. En sådan ägklocka funkar till allt!IWC cal. 89 från 1955 idag. 35mm 18k roséguld, används tyvärr bara några gånger per år vilket är synd på en så fin klocka, borde kanske gå vidare?
Friskt vågat hälften vunnetVann precis denna, helt utan info och med detta som enda bild. Som en dyr trisslott typ
Ngn som har info?
Tycker du ska äga den, är ju ruskigt kool att ha till allt från tredelad kostym till uppkavlade linneskjortärmar!IWC cal. 89 från 1955 idag. 35mm 18k roséguld, används tyvärr bara några gånger per år vilket är synd på en så fin klocka, borde kanske gå vidare?
Jisses vilken läcker klocka!Nu har jag inte använt den då armbandet är alldeles för stort, men ändå... tavlan är läskigt bra, så även resten av klockan.
Tack! Är väldigt nöjd. Vet inte hur man kortar länken så kan tyvärr inte använda än.Jisses vilken läcker klocka!
Superfin tavla!
Synd!Tack! Är väldigt nöjd. Vet inte hur man kortar länken så kan tyvärr inte använda än.
Den ena verkar vara en lite konstig integrerad variant. Båda länkarna är alldeles för långa. Tar emot att börja mecka med dem när jag inte har koll. Finns till och med en spärr att börja använda dom då klockorna är NOSSynd!
Det ska alltid vara nåt krångel!
Hur som, en fantastiskt fin klocka
Är det nån konstig integrerad variant?
Förstår dig. Fantastiskt trevlig klocka! Använde den själv ofta när den var i min ägo.Har i princip varit OWG med denna i några veckor. Ovanligt för mig då jag brukar vara lite rastlös men visar på att en klocka kan växa sig fast
Bara slå/trycka ut stiften ur de sista länkbitarna vid spännet.Den ena verkar vara en lite konstig integrerad variant. Båda länkarna är alldeles för långa. Tar emot att börja mecka med dem när jag inte har koll. Finns till och med en spärr att börja använda dom då klockorna är NOS
Det lät ju enkelt. Får försöka mig på det!Bara slå/trycka ut stiften ur de sista länkbitarna vid spännet.
Låter spännande/ kul att du kan få till länken, det är ju väldigt fina klockor!Det lät ju enkelt. Får försöka mig på det!
Tack för tipset!
Förstår dig. Fantastiskt trevlig klocka! Använde den själv ofta när den var i min ägo.
Coolt! Ser ut som en Omega.Vann precis denna, helt utan info och med detta som enda bild. Som en dyr trisslott typ
Ngn som har info?
JackpotCoolt! Ser ut som en Omega.