Loppisfyndet som fått stanna kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gick bet att få bort någon länk. Kanske bör investera i en länkborttagare, känns smidigare än säkerhetsnål. Spännet gick enkelt att få bort men stiften satt som sten i länken. Som tur är kunde jag mikrojustera den större så den passar.Bara slå/trycka ut stiften ur de sista länkbitarna vid spännet.
Kommer sluta med en Midas!Jag gick bet att få bort någon länk. Kanske bör investera i en länkborttagare, känns smidigare än säkerhetsnål. Spännet gick enkelt att få bort men stiften satt som sten i länken. Som tur är kunde jag mikrojustera den större så den passar.
Har verkligen blivit såld på denna typ av klocka och redan börjat googla frenetiskt på liknande modeller Alltid tyckt det varit en snygg typ av klocka men trodde inte att kvalite/finish skulle vara så bra innan jag testat.
Den ultimata klockan! Men det är sedan gammaltKommer sluta med en Midas!
Sökte senast igår på Midas...Den ultimata klockan! Men det är sedan gammalt
Riktigt schysst! Var riktigt sugen på den oxå men la band på mig.
Fantastisk! Kul att se, är helt torsk på gamla bulovas, snorkel, 666 mfl. Jättefin.precis hemkommen från service denna tropic deluxe med >280amp och +1s /d på timegraphen, otrolig att det kan gå så bra
Tack, det var väl tur det...Riktigt schysst! Var riktigt sugen på den oxå men la band på mig.
Visare på plats ser jag. Den är fet den därPaus i takomläggning, passar på att klämma på lite klockor under tiden
Jepp fixade det så fort det gick. Helservice får bli senare, vill ju gärna klämma på den i sommarVisare på plats ser jag. Den är fet den där
Ser riktigt fin ut!Den som är svårast att inte välja varje morgon...
Trevligt men lite annorlunda band på den.Girard Perregaux Mimo
Grymt trevlig den där @JohanHLMVar lite osäker på om bandhornen på denna ska ha bevels eller min fått det vid polering. Verkar dock som att 2852/2853 utan lugholes ska ha en fasning på bandhornen. Har de varit så skarpa som detaljbilden har min garanterat fått någon polering under årens lopp.
https://omegaforums.net/threads/two-sharp-looking-18k-connies-arrived.35219/
Ja den är bra!Ser riktigt fin ut!
Du verkar ha hunnit med en hel del inköp på senaste tiden?