Enkelt å stiligt...
Ds certina med nytt originalglas
Ds certina med nytt originalglas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack vare snabb leverans från cousinsuk.com och semester så fick jag dit kronan idag. Helt klart ett lyft med original gentemot generisk krona.Morsan grävde fram den ur gömmorna i julas, jag visste inte ens om dess existens innan. Jag kostade på den en fullservice trots att den tickade på, uris bytte då glas och krona. Det satt en tristare krona på min med innan dess. Det lyfte klockan, så helt klart rätt av dig!
Vackert!Lite sol på morgonen.Jag blev glad.
Och dessutom sitter den på ett Tropic!
Och dessutom sitter den på ett Tropic!
AVUND!
Du är bland plexiälskarvänner! Rätt ok plexi på den här men det är den glossiga tavlan som sticker ut+1 på det!
Skönt att veta att jag inte är ensam som Hard core drogare på plexi @LongCon
Så jäkla bra! finns en liknande Squale med Erster på tavlan
Oupph! Skicket alltså, damn!
Tack! Berätta! Någon bild?Så jäkla bra! finns en liknande Squale med Erster på tavlan
snyggt jobbat!Tack vare snabb leverans från cousinsuk.com och semester så fick jag dit kronan idag. Helt klart ett lyft med original gentemot generisk krona.
Tack! Berätta! Någon bild?
Samma som igår kväll! Tissot bumper-automatic från -46.