Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvärfet! Gatulerar till den! Snyggt med breguetindexGuldOmega från mitten på trettiotalet. Trevlig fredag vintagenördar!![]()
![]()
Yes, var nära för ett tag sedan, men avsaknad av bezel och list runt datum gjorde att jag avstod. Ångrar mig dock, dne är sjukt cool!Stämmer! Kunde inte låta den vara.
Fingrat på den?![]()
Jo det är ju sånt som är svårt att få tag på. Men en ny bezel kanske jag kan bygga själv tills jag hittat en original. Ramen vetetusan hur man ska ordna. Den får nog vara som den är.Yes, var nära för ett tag sedan, men avsaknad av bezel och list runt datum gjorde att jag avstod. Ångrar mig dock, dne är sjukt cool!![]()
Nej fy! Den där fick du för billigt!Omega idag - lyckades få fram de svårfångade ränderna på tavlan.
![]()
Jag håller med dig på båda punkterNej fy! Den där fick du för billigt!Gillar den skarpt!
Är de lite små, ta två!Case-syskon
![]()
Du får höra av dig om dig om den mot förmodan ska lämna någon dag. Jag har en Quartz-kris just nu! Kollar bara efter tidiga quartare hust nu.Jag håller med dig på båda punkter![]()
Ska jag absolut göra, ser inte ut så just nu dock! Snarare kommer det tillkomma mer vintagequartz...Du får höra av dig om dig om den mot förmodan ska lämna någon dag. Jag har en Quartz-kris just nu! Kollar vara efter tidiga quartare hust nu.
Jag har sagt det förr, jag säger det igen, quartz är kung!Ska jag absolut göra, ser inte ut så just nu dock! Snarare kommer det tillkomma mer vintagequartz...![]()
Spännet är snyggt även det.Den här blir jag alltid nöjd när jag använder...
Tudor Royal från -66
![]()
Visst är det lite så. Problemet är att det finns mycket fake och att de nya är så fula. Rolex nya ser ju ut som de äldre.Spännet är snyggt även det.
![]()
Noterat att Omegaspänne blivit ofattbart dyra i förhållande till motsvarande för Rolex i sen tid. Är jag fel ute?
Tacksam för uppdatering av någon mer insatt...
Makalöst bra! GrattisFörsta DS dykaren. #nofilter
![]()
![]()