Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle gärna se fler bilder på den där dinkan då förra ägaren var rätt snål när det kom till bilder.
Skulle gärna se fler bilder på den där dinkan då förra ägaren var rätt snål när det kom till bilder.
Vet inte om Jonas har den här bilden.
![]()
Länken nyare än huvudet?
Vädrar den här snyggingen som låg för länge på k&s
![]()
Vad betyder dom korslagda svärden och siffrorna ? S 065
SnyggtPremiär på klocksnack och varför inte med nåt riktigt mögligt och vackert...![]()
Grym SD! Ingen dålig premiär vill jag lova. Välkommen!Premiär på klocksnack och varför inte med nåt riktigt mögligt och vackert...
Blir nog farsans gamla som får risrasslet, hittade en 19mm ändlänk på eBay som vi alla håller tummarna för!Dubbelpostar som vanligt. Fick hem rasslig länk idag. Tyvärr bara en ändlänk å 19mm. Man kan i allafall ana hur jävla fint det kan bli...![]()
Mmm får nog hålla med, fortfarande inte hittat grejerna men hittade min gamla speed-timer länk! Den blev jag nöjd med! Det där röda s k i t e n åker nu!Gör det! Låt ungarna leka med det där skojfriska röda du satt på![]()
Grattis, ser fin ut och det vore kul med fler bilder på den spännande boetten och tavlan.Nytt, men fick ligga karantän en vecka för att jag skulle komma åt en värdig länk. Vattentät liten kronograf från 40-talet?
Vilken symmetri, splendid!En PP i dagÖnskar dock att det hade varit den andra varianten!