Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Titta in på Kobra Kai avdelningen så hittar du en del. Har själv några:Är det fler som kör vintage Seiko??
Det där är ett riktigt budgetur, inget man kan döma kategorin ur efter.Gammeldykare med gammel”tropic” - blir nog en kort bekantskap, kan inte uppskatta vintagedykare på samma sätt som jag hade önskat.
Har haft blandad sortering faktiskt, både vad jag misstänker var en squaleboett och nån gammal helstålis av skindivertyp, men inget har funkat. Men, du har helt rätt, detta är ett budgetur.Det där är ett riktigt budgetur, inget man kan döma kategorin ur efter.
Jag har ca 30 stycken.Är det fler som kör vintage Seiko??
Förlåt, var visst bara 24 (plus ett quartzvrak i delar, plus två moderna).Har du lite bilder på dina 30 vintage Seiko
Alla med band funkar. Dom utan står antingen helt still eller går för snabbt/långsamt. Månfasen är rätt sällsynt och är förmodligen den enda på forumet (och kanske i Sverige, vem vet?)Ja visst "bara". Den med månfas och kronograf e spännande! FUnkar de?