Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker! Riktigt fin blå tavla, platsar dessutom i https://klocksnack.se/threads/blå-vintage-tavlor-med-fläckar-kring-lumen-kemisk-reaktion.66567/ med tavlans lumreaktion.Tjiho, det visade sig bli ett bra köp det här (eller ja, vi får se hur den håller tiden först...). ’Margi’ i Squaleboett med spegelblank tavla och härlig patina. Automatiskt ETA sitter i. Känns gött.
Tack! Ja precis, det verkar ju vara ett vanligt fenomen på blå tavlor - lite charmigt i min mening. Vet tyvärr inte, det enda som står är ”100% Stainless Steel”. Osignerad clasp.Läcker! Riktigt fin blå tavla, platsar dessutom i https://klocksnack.se/threads/blå-vintage-tavlor-med-fläckar-kring-lumen-kemisk-reaktion.66567/ med tavlans lumreaktion.
Vad är det för länk?
En drömklocka för mig! Skulle behöva bli owg samt skipoa något annat intresse för att köpa så det lär inte bli av inom närtid.Krigar på mot helgen med 1655.
Krigar på mot helgen med 1655.
oh... sweet...
graal graal för mig...
på ett köp och sälj inom kort ...
Det fattar ni om några årBerätta, vad är speciellt med det verket?
@Gummo är bara lite smått efterbliven , skit i hans plågsamma kommentarerBerätta, vad är speciellt med det verket?
Ne det är faktiskt cal 520, skulle bara se om du hoppade på betet, och de gjorde duÄr det verkligen 852 verk i?
@Rozzy MacRunkz4ever frågar alltid om det är 852 så fort någon postar en gammal Eterna så jag larvar mig bra.Det fattar ni om några år
Vansinnigt läcker klocka, älskar plexiporr-showen den bjuder på!Guld å ödla, tidigt 60-tal
Vansinnigt läcker klocka, älskar plexiporr-showen den bjuder på!
Tjockt och härligt plexi som trollar med ljuset!
Lollipop och grått, allra bästa versionen av en riktigt bra modell!Nivadakrono i dag.