Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Yes! Ca 36Snygg! 36 mm?
Givetvis sitter nyförvärvet på!
Nämen du fler bilder tack! Älskar squale och den där blåa tavlan ser ju magisk ut!Givetvis sitter nyförvärvet på!
Nyförvärv?
Här kommer några bilder! Tavlan är riktigt trevlig - härlig mörkblå färg som övergår i en ljusblå blank färg när ljus reflekteras Lite svårt att få med på bild dock.Nämen du fler bilder tack! Älskar squale och den där blåa tavlan ser ju magisk ut!
Här kommer några bilder!
Här är en likande, så tror att de precis som på denna var fyrkantiga från början. Nu har de ju puffat upp sig så det är inte lika tydligt nuVad är grejen med lume-kluddarna?
Här kommer några bilder! Tavlan är riktigt trevlig - härlig mörkblå färg som övergår i en ljusblå blank färg när ljus reflekteras Lite svårt att få med på bild dock.
Fin! Den är samma size och lik en av de jag har såg jag nu. Det där fenomenet med lume möter blåa tavlor har vi sett förr! Om nu inte detta bara är färgsläpp?Här är en likande, så tror att de precis som på denna var fyrkantiga från början. Nu har de ju puffat upp sig så det är inte lika tydligt nu
Tack! Tror att det är pga tritiumet eftersom det endast är runt indexFin! Den är samma size och lik en av de jag har såg jag nu. Det där fenomenet med lume möter blåa tavlor har vi sett förr! Om nu inte detta bara är färgsläpp?
Nope. Bytlånar speedy mot AutaviaNyförvärv?
Blått är flott!Det är något speciellt med färgen blå....
Helt underbar. Vill ha. Vilken tavla!Still going strong
Tack, Supernöjd! För en gång skull håller en klocka jag köper nästan tiden ocksåHelt underbar. Vill ha. Vilken tavla!
Bytt är bytt och kommer aldrig mer tillbaka och allt såntNope. Bytlånar speedy mot Autavia
Förstår det! Hehe, ja det uppskattar man ju. Samma här, kul är det dessutom då man har möjligheten att våga gå lite utanför sin comfort zone, både när det gäller stil och att satsa på objekt som man kanske inte skulle känt sig tillräckligt säker på om de var dyrare.Tack, Supernöjd! För en gång skull håller en klocka jag köper nästan tiden också
Är inne i en budgetfas - och är helt överrumplad av hur mycket gött man får för ett par tusenlappar
Nja, även om Speedyn är najs så är det ingen AutaviaBytt är bytt och kommer aldrig mer tillbaka och allt sånt
Ha ha, nä det återstår väl att seVem han om att du känner så här