Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande tavla! Tippar på att den var vit/röd när det begav sig.Gör som Psykel, startar med femtiotal...
Kan nog vara så, 60 år kan göra underverk med en tavla. Gillar sekundvisaren skarpt..Spännande tavla! Tippar på att den var vit/röd när det begav sig.
Då sätter väl jag tonen för veckan med Tissot Visodate från 1954!
Jäklar!Gör som Psykel, startar med femtiotal...
Ser ut som en så kallad "radio room dial". Jag gillar indexen, passar fint med sekundvisaren!Kan nog vara så, 60 år kan göra underverk med en tavla. Gillar sekundvisaren skarpt..
Tjusigt! Kul att man kan inspirera lite!Jäklar!
Ni har så härliga vittavlade klockor att jag måste komplettera
Exp II:an med Atlanticen i dag!
Får fira måndagen med dubbelpipigt! .
Din fantastiska 6534 har fått mig att leta efter min första fyrsiffriga ref på riktigtMåndag morgon... 6534
Kul att du uppskattar doft av militärhistoria.
Räcker med en sak: att inse att det är fredag eftermiddag!
Nämn två saker som kan rädda en måndagmorgon.
Nej då, den ser riktigt mysig och ärlig ut!Äntligen har den anlänt. Första vintage. Lite för mycket patina, va?