Daytona96
Guld
Doxa kan jag verkligen rekommendera, grymma klockor som sitter riktigt skönt på handleden!Du har verkligen präntat in Doxa i mitt huvud... hade inga planer på en sån 2018, men planer ändras ju! TACK (tror jag)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Doxa kan jag verkligen rekommendera, grymma klockor som sitter riktigt skönt på handleden!Du har verkligen präntat in Doxa i mitt huvud... hade inga planer på en sån 2018, men planer ändras ju! TACK (tror jag)...
Mm riktigt roliga verkar dom varaDoxa kan jag verkligen rekommendera, grymma klockor som sitter riktigt skönt på handleden!![]()
Mm riktigt roliga verkar dom varaSka bara revidera och sälja av lite av samlingen och sen styra över på Doxa-spåret
![]()
Seiko lord marvel från sent 60-tal.
![]()
Blir ju stenhård på raggarlänk!Hela 30,5mm Tissot från -38 gäller idag. Gillar de små rackarna!!!![]()
Det här är ju dock också stål, fast med ett tunnt guldlager bara. Fin och kul klocka iaf.Dem där är fina! Var nära ett tag att knipa en, fast i stål
Tack! Har några småttingar med olika länkar att välja på. Allt efter humörBlir ju stenhård på raggarlänk!
Kul med flera att välja mellan!Tack! Har några småttingar med olika länkar att välja på. Allt efter humör![]()
Den där får du fixa!! Dessa är de jag har på rull.Kul med flera att välja mellan!
Min 31mm med raggarlänk går så fenomenalt illa nu, så den måste verkligen få lite tlc!
Tuff är den iaf!
Gammal bild!![]()
Fantastiskt!![]()
Den där får du fixa!! Dessa är de jag har på rull.