Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Propellerdial, eller BMW-dial?!Hellas' duger gott som hjälp en fredag... Vad kan en sådan tavla kallas tro?![]()
Den är läskigt bra!Dubbelpostar utav bara den. Fotogenisk klocka det här!
![]()
HAQ från 80-talet, 33 mm bred och 5 mm tjock
![]()
Så j-kla snygg!!
Åh herrijefl... Stålmannen stenhårt, nu blev man sugen på att rota fram gamla raggarlänkar!![]()
Den där får du fixa!! Dessa är de jag har på rull.
Kul och rätt okänd serie! Dessvärre inte en svepare, på span efter en sånn ocksåTjusigt, en majesta har man ju letat efter. Är det en modell med ”sweep second” också?
Hur stora är de svarta Tissotsen?![]()
Den där får du fixa!! Dessa är de jag har på rull.
Kul och rätt okänd serie! Dessvärre inte en svepare, på span efter en sånn också![]()
Rota på, kan aldrig bli fel!!!!Åh herrijefl... Stålmannen stenhårt, nu blev man sugen på att rota fram gamla raggarlänkar!![]()
Attans då får jag ju konkurrensSeiko Dolce har också många trevliga HAQ varianter, har för mig att några modeller har ”sweep second” där också. Har lyckats få tag i 4 Seiko vintage HAQ, men behöver nog några till.
Min favvo-vintage f n - 1967 IWC Aquatimer ref 812
![]()