Anders Johansson
Basic
Bad boy Ingenieur 666 på väg in...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir inte så mycket mer elegant..! Fantastiskt fin. Vilket tidlöst formspråk.14k. Omega cal. 332 fra 1950
Så fint! Grattis!Kan ju inte bara fota bäbis ju...
Härligt med lite ljus i ”vinter”mörkret!Det här med vinter i Stockholm
Fin och elegant start på vintageintresset Känn dig välkommen !!Min första Omega. Blev glatt överraskad när jag såg det lilla Omegamärket i glaset
Så bra att man nästan blir arg!
Tackar tackar Har några billigare vintageur men detta är på en helt annan nivå!Fin och elegant start på vintageintresset Känn dig välkommen !!
Vilken sköning!
Avslutar året med en svarting som ska åka på skönhetsvård efter nyår (nytt klockbudgetår). Önskar alla vintagefreaks ett riktigt Gott Nytt År!!!
Högt och lågt, spelar ingen roll för mig. Vi är alla på Vintageforumet kulturbärare, där urmakeri,form, disign från olika decennier bidrar till det starkaste forumet i Europa. Önskar alla Ett Gott Nytt År !!Tackar tackar Har några billigare vintageur men detta är på en helt annan nivå!
Enda anledningen för skönhetsresan är avsaknaden av sekunden, och i detta eminenta forum finns medlemmar som ställer upp. Kan sätta dit visaren själv, men gillar inte visarfix!!!Vilken sköning!
Härlig patina, vacker tavla!
Ska du försöka hitta en sekundvisare till den eller ska den få fortsätta leva utan?
Jättefin, hursomhelst!
Gott nytt, på dig @ittam!