Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
9k? Då är består den ju av nästan lika mycket guld som min Alpina!Den är i guld, äkta engelskt 9k guld. Dessutom med trevlig jubileumsgravyr ifrån BMC till en svensk mottagare.
Kul när det dyker upp en " limejosare" från kolholmen på forumet. Gillar Smiths, mkt. fin formgivning på allt från industriur, väckarklockor, kyrklocksmekanik, till ditt fina ur.Det blir guldonsdag här också, fast med en Smiths.
Blev galet bra med porr-meshenNu är farsan stolt Heuer ägare
Snygg!Dagens nykomling, en 100 Atmos Breil i Squale master boett.
Känner igen klockan,men inte ditt alias...
Grymt exemplar !Dagens nykomling, en 100 Atmos Breil i Squale master boett.
Ser riktigt trevlig ut! Grattis!Dagens nykomling, en 100 Atmos Breil i Squale master boett.
Myser med nyköpet.
Tack! Ja, jag gillar den skarpt. Går så bra till tweed liksom. Just denna visade sig ha lite speciell historia och proveniens så det är tur att jag inte är någon sekundjägare för då hade den nog skrotas. Nu renoverade jag den istället. Egentligen obegripligt att Sir Edmund Hillary valde just Smiths när han skulle upp på berget, det är inget beatermärke precis.Kul när det dyker upp en " limejosare" från kolholmen på forumet. Gillar Smiths, mkt. fin formgivning på allt från industriur, väckarklockor, kyrklocksmekanik, till ditt fina ur.
Ingen aning faktiskt. Panda är säkert lite mer eftertraktat.En fråga gällande pris på dessa, är det så att dom med vita subdials ligger högre i pris än de som är svarta och inte panda?