Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jättesnygg Certina, bra matchat med bandet.
Förstår dt för den e sjukt trevlig!! Jag har liknande style idagErster är min favoritdykare
Väldigt tuff!Förstår dt för den e sjukt trevlig!! Jag har liknande style idag
Siperhärlig modell, utan en massa kladdig text på tavlan.
DS är riktigt fina på BOR, jag kanske är lite partisk men är inte min länk liiite hårigare?Enkel o mysig DS på BoR idag.
Hehe klart hårigare! Även fast det ser ut som den länken kanske käkar mer hår..? Är det original DS-länk eller en liknande? Riktigt ball!DS är riktigt fina på BOR, jag kanske är lite partisk men är inte min länk liiite hårigare?
Jag frågade en gång innan, trodde @Quaker sålt sin men de fanskapen har varsin.....Har vi fått en till Pontiac eller har den bytt ägare?
Har haft min sen 2013.Har vi fått en till Pontiac eller har den bytt ägare?
Sagolikt skick på den Ariste!Mmm...blodapelsin och kaffe gjorde min dag!
Jag har väl inte de minst hårigaste handlederna men den är väldigt snäll och sitter väldigt skönt, yes det är original!Hehe klart hårigare! Även fast det ser ut som den länken kanske käkar mer hår..? Är det original DS-länk eller en liknande? Riktigt ball!
Mycket bra smak båda två! Och väldigt kul att det finns två på forumet, måste väl vara den ovanligaste varianten av ”viggen-modellerna”?Både Jag & @TorNet är hipsters
Du får ursäkta mig, har missat denna bland alla vackra kronografer du harHar haft min sen 2013.