Maro
Guld
Lite äldre än de flesta...
Är jag ute och cyklar om jag undrar om denna var med på typ Antikrundan för ett tag sedan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite äldre än de flesta...
Är jag ute och cyklar om jag undrar om denna var med på typ Antikrundan för ett tag sedan?
Jepp, pedalerna snurrar. 99% på att den inte varit med där. Denna är ett "sent" exempel på ur med detta verket, från 1816. Har letat ett sådant här ett tag, och nu så! Blir en tråd med info och bra bilder då tid finnes att sammanställa.
Jepp, pedalerna snurrar. 99% på att den inte varit med där. Denna är ett "sent" exempel på ur med detta verket, från 1816. Har letat ett sådant här ett tag, och nu så! Blir en tråd med info och bra bilder då tid finnes att sammanställa.
Det där bandet blev ju bra.
Grym.Idag blev det Seiko 6105-8000 på Nato från Phoenix
![]()
![]()
![]()
Skickat från min Commodore 64
Så har man tagit de första stapplande stegen in i "vintage"-hörnan. Nu vet jag iofs inte om en 5513 från 1977 räknas som vintage. Men ändå... Grymt fin är den, och riktigt nöjd är jag!
Grattis och välkommen! Jag brukar smyga in bilder på min 87:a här i vintagedelen och K.S-polisen har inte tagit mig än så med en 77a är du helt safeSå har man tagit de första stapplande stegen in i "vintage"-hörnan. Nu vet jag iofs inte om en 5513 från 1977 räknas som vintage. Men ändå... Grymt fin är den, och riktigt nöjd är jag!
Duktigt häng där.Dagens val. Inser precis att detta kommer att bli min första trippelpost..
![]()
Jättefin.Välkommen!
(om en 5513 från 1977 inte skulle vara mer än välkommen kan vi lägga ned den här avdelningen..)
Grattis och välkommen! Jag brukar smyga in bilder på min 87:a här i vintagedelen och K.S-polisen har inte tagit mig än så med en 77a är du helt safe![]()
Nöjd ska du vara, en riktig klassiker, ser fin ut!Så har man tagit de första stapplande stegen in i "vintage"-hörnan. Nu vet jag iofs inte om en 5513 från 1977 räknas som vintage. Men ändå... Grymt fin är den, och riktigt nöjd är jag!
Finfint, det är en otroligt fin modell det där - gratulerar till en bra köp!Köpte Micke Ni Zodiac! Rätt sliten men ack så läcker!
Idag blev det Seiko 6105-8000 på Nato från Phoenix
![]()
![]()
![]()
Skickat från min Commodore 64
Grattis och välkommen! Jag brukar smyga in bilder på min 87:a här i vintagedelen och K.S-polisen har inte tagit mig än så med en 77a är du helt safe![]()