Solvik
Silver
Den längst till höger är ju perfekt!![]()
Tack, Wakmann regatta, härlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den längst till höger är ju perfekt!![]()
Tackar!Snyggt!
Gissar på Hälsingland?
Jäkligt cool boettform på tanken och riktigt spännande tavla, Snygg!Banantank från 1930.
Den närmaste benämningen är banana tank. Tillverkare okänd. Svåra att hitta och ännu svårare om de skall bara äkta och inte nya ihopkok. Här ser du lite mer om min tank:Jäkligt cool boettform på tanken och riktigt spännande tavla, Snygg!
Vad är det för klocka vi tittar på?
Är själv på jakt efter en vintagetank så all inspiration om för mig oupptäckta modeller är välkomna.
Färdiggrillat, färdig med cigarr..perfekt timing.
Mat på landet med DJ
![]()
Så jävla snygg.
![]()
![]()
![]()
![]()
Köpt en ny?
Superläcker. Grattis!![]()
Ny för dagen![]()
Samson kronograf från 70-talet
![]()
Tackar, tackar! Jag hann först för en gångs skullSnygg! Den där ville jag också ha, grattis till bra köp!
Tackar, tackar! Jag hann först för en gångs skull
"Pistol Pete - drar snabbare än sin egen skugga.."
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var allt en liten godisbit. Ovanlig?I väntan på parcelpro så får denna godisbit lite handledstid.
![]()
Ganska ovanlig, cal 321 -66 har inte sett många.Det var allt en liten godisbit. Ovanlig?
Den är verkligen läckerGanska ovanlig, cal 321 -66 har inte sett många.
Precista?Samma funktion som ett knogjärn, och bara aningen diskretare.
![]()
Precista?