Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter bra det . Ja det är en riktig godbit .Inte bara du som har en JET SUPER på forumet, även Herr @Stroboman brukar glänsa med sin....
Det är något speciellt med dessa Lemania! Skicket på den ser kanon ut Bär den med stolthetI dag är glägjen stor! Min senaste vintage... från 1954
Håller med dig fullt ut angående boetten . Mycket behaglig klocka att bära .Japp!
Vi har samarbetet hela dagen, fick ett bryt nyss och bytte till Lancon.
Atlanticen har nog världens bekvämaste boett!
Helkul klocka, grattis!Kanske inte vacker men skoj.
Trots lite udda utseenede aer verket kanske mer intressant eftersom det inte tickar fram med en normal stegmotor utan mer fungerera som en laagfrekvent staemgaffel.
Seiko gjorde bara ett verk med den haer utformningen.
Stort plus paa att den har en lampa som blinker i takt med sekundvisaren och det aer saekert daerfoer den behoever 2 stycken rejaela batterier.
Annorlunda facetterat glas med tryck paa insidan ger aeven det karaktaer.
3923-5020, Daini, 1974 Maj.
Tack, den är favoriten i min samlingDet är något speciellt med dessa Lemania! Skicket på den ser kanon ut Bär den med stolthet
Den där saknar jag. Finaste Tudorn jag har ägt
Tudor Tunday.
Det låter helt tjälvklart!
Tudor Tunday.
Grymt cool!Kanske inte vacker men skoj.
Trots lite udda utseenede aer verket kanske mer intressant eftersom det inte tickar fram med en normal stegmotor utan mer fungerera som en laagfrekvent staemgaffel.
Seiko gjorde bara ett verk med den haer utformningen.
Stort plus paa att den har en lampa som blinker i takt med sekundvisaren och det aer saekert daerfoer den behoever 2 stycken rejaela batterier.
Annorlunda facetterat glas med tryck paa insidan ger aeven det karaktaer.
3923-5020, Daini, 1974 Maj.
Det roliga är att jag köpte den, inte så helsåld på om jag egentligen gillade chapterring-tavlan. Men nu helt fascinerad över hur bra den är och hur radkalt den förändrar känslan i hela klockan hur den bär.Den där saknar jag. Finaste Tudorn jag har ägt
Den är grymDet roliga är att jag köpte den, inte så helsåld på om jag egentligen gillade chapterring-tavlan. Men nu helt fascinerad över hur bra den är och hur radkalt den förändrar känslan i hela klockan hur den bär.
Gör du helt rätt i!Fortsätter med mögelhelg