Husse
Pandion
Kul att man kan inspirera!Hakar på Mr.Stroboman på kvadrattemat och då blir det vitguldissen.
Den Cellini’n är en av få klockor där romerska siffror gör sig riktigt bra, enligt mig, förstås!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att man kan inspirera!Hakar på Mr.Stroboman på kvadrattemat och då blir det vitguldissen.
Tidens tand märks helt klart, men stör mig nada. Får börja jaga en Plaza även jag, måste bara ha en!!Härligt möglig!
Min Plaza hälsar sin äldre släkting!
Dessa röda sekundvisare ger en röd(!) tråd i Atlantic-historien!
Gillar den där lilla subvisaren,
Kraftreserv.Gillar den där lilla subvisaren,
...men vad visar den?
Selvfølgelig!Kraftreserv.
Väldigt fin, älskar de stora subdialsen på den
”Nya” klockan i vintage samlingen!!
En 1945 Universal Geneve Compax cal.283 i 18K Rosé Guld.
Väldigt fint skick, väldigt vassa bandhorn och kanter, en riktig läckerbit
Dra mig baklänges in i fågelholken va häftig den där är!Blev en tre kronorklocka idag med över 60 år på nacken. Såld till försvarsmakten av Rob Engström för 127,70 kr omkring 1955
Tack så mycket! Jag med!!Väldigt fin, älskar de stora subdialsen på den
Håller med, min Captain, tydligen kallad "The Fox" för sin långa luggar.
Vintage Zenith är sällan fel. De där är riktigt bra båda två. Jag kör också Zenith idag. Super Sub-Sea.