Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SÄG VART DU HAR KÖPT!
Pillat på ett införskaffat beads of rice. Blev en helt ny klocka.
Tyvärr inte vintage om du hoppades. Det är Geckotas butterfly variant, fanns fitted endlinks att köpa till. Passar riktigt bra, ska böja till lite mer för ännu bättre fit.SÄG VART DU HAR KÖPT!
Tyvärr inte vintage om du hoppades. Det är Geckotas butterfly variant, fanns fitted endlinks att köpa till. Passar riktigt bra, ska böja till lite mer för ännu bättre fit.
Jag hittar ingen lämplig tråd för gamla klockrelaterade bilder så jag sätter mitt hopp till att det uppskattas ändå. Det blir en blandning mellan arkitektur och urmakeri med anor. För den som är intresserad finns vintageklockor här edwallsur.se men främst vill jag sprida en vacker gammal bild på en klockbutik som de kunde se ut förr, för länge sedan, på 1800-talet fram till 1962 då allt vackert skulle rivas för skokartongliknande arkitektur.
.....och så här ser det ut nu, efter rivningen av ett oerhört vackert hus fortfarande med samma urmakare på hörnet.
Riktigt trevlig, var det inte du @Rozzy som har en typ likadan?En gammal dammig mardon fleet blir det under lördag morgon. Någon som vet något om märket? Knappt någon träff på forumet.
Nä, nu är det dags att byta bort det på tok för moderna/stoppade bandet. Fram med grisen!Reverso idag!
Det är vad den kom på! En vintagegris vore inte dum, men tills jag hittar nåt som passar så kommer tyvärr tjockstrutsen få sitta på.Nä, nu är det dags att byta bort det på tok för moderna/stoppade bandet. Fram med grisen!
Länge sedan du ropade hem den nu, så det är dags! Kört min på lite allt möjligt däribland GF oyster och bamboo, rätt kul men tar bort den där elegansen Reverson trots allt har.Det är vad den kom på! En vintagegris vore inte dum, men tills jag hittar nåt som passar så kommer tyvärr tjockstrutsen få sitta på.
Tja, det tar generellt sett rätt lång tid att hitta ett passande band om man inte letar!Länge sedan du ropade hem den nu, så det är dags! Kört min på lite allt möjligt däribland GF oyster och bamboo, rätt kul men tar bort den där elegansen Reverson trots allt har.
En gammal dammig mardon fleet blir det under lördag morgon. Någon som vet något om märket? Knappt någon träff på forumet.
Vet inte om den är likadan, men väldigt lika är dom. Min en Revue och en riktig tjockis.Riktigt trevlig, var det inte du @Rozzy som har en typ likadan?