Fantastisk tavla på denna Vachertina Overseas - behöver ett nytt glas, hade man kunnat lösa ett safir tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läcker! Fin-quartz från 70- och 80-talet tilltalar mig mer och mer!Fantastisk tavla på denna Vachertina Overseas - behöver ett nytt glas, hade man kunnat lösa ett safir tro?
Tack! Ja, kvarts är kul faktiskt, har plockat på mig två på sistone, denna och en Constellation med våffeltavla, typ.Riktigt läcker! Fin-quartz från 70- och 80-talet tilltalar mig mer och mer!
Rotade runt lite och hittade denna, världsklass!
Byt inte till safir!Fantastisk tavla på denna Vachertina Overseas - behöver ett nytt glas, hade man kunnat lösa ett safir tro?
Desvärre sitter det ett rejält slitet mineralglas på denna, så safir hade varit en ren uppgradering. Skulle aldrig få för mig att byta ett plexi mot nåt annat än plexi.Byt inte till safir!
Finns inget vackrare på en klocka än ett härligt plexi, som sprider ljuset över tavlan!
#plexiporr
Tänkte väl jag ocksåDesvärre sitter det ett rejält slitet mineralglas på denna, så safir hade varit en ren uppgradering. Skulle aldrig få för mig att byta ett plexi mot nåt annat än plexi.
Hittade en vit sån där på antikmässan för 250kr, avstod dock köp! Ångrar mig lite nuFantastisk tavla på denna Vachertina Overseas - behöver ett nytt glas, hade man kunnat lösa ett safir tro?
Hittade en vit sån där på antikmässan för 250kr, avstod dock köp! Ångrar mig lite nu
Vansinnigt snyggRotade runt lite och hittade denna, världsklass!
Kul med under-radarnemalj.Rotade runt lite och hittade denna, världsklass!