Psykel
Pandion
Nice! Oversize subsekund är riktigt läckert!Inte Tissot precis... men ändå lite lika idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Oversize subsekund är riktigt läckert!Inte Tissot precis... men ändå lite lika idag.
City-tisdag!
Har inte du frågat det en gång tidigare? I sommarklocka-tråden. Det är samma länk, en omärkt vikt oyster som jag hade liggande. Efter lite massage och slipande satt den bra.Vad för länk är det? Letar liknande till min
Har inte du frågat det en gång tidigare? I sommarklocka-tråden. Det är samma länk, en omärkt vikt oyster som jag hade liggande. Efter lite massage och slipande satt den bra.
Inga problem! Du får tråla tradera och ebay, då kommer du hitta. Jag fick slipa till endlänkarna lite med en passande lite slipsten.Haha sorry ja det gjorde ja säkert
Den där ser man inte varje dag. Skit cool
Attans svårt att fånga blånerade visare utan all världens reflektioner i glaset samtidigt.
Denne er just kommet tilbage til mig efter et spaophold - tusind tak for hjælpen, @Tony C. !
Wow! Riktigt fin!
Sjukt bra!
Hallon och saltlakrits, helt rätt!Fel datum men rätt klocka
En graal för mig
Jurstud? Var?Dags att ta tag i plugget för dagen...
Pluggar ekonomi egentligen, men just nu kör jag handelsrätt på distans och lite miljörätt!Jurstud? Var?