Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillart!Vad gillar ni om denna NOS länken jag hittat?
Rätt sval på en dressare, Patek gondolo, eller vad de heter...Vad gillar ni om denna NOS länken jag hittat?
Jag är ledsen men det ger rysansvärda Trump-vibbar.Rätt sval på en dressare, Patek gondolo, eller vad de heter...
Helt med på dina tankar. Gäller bara hitta rätt klocka!Rätt sval på en dressare, Patek gondolo, eller vad de heter...
Nu blir jag väldigt nyfiken på dina associationer och tankar, berättaJag är ledsen men det ger rysansvärda Trump-vibbar.
Sausage time!Helt med på dina tankar. Gäller bara hitta rätt klocka!
Nu blir jag väldigt nyfiken på dina associationer och tankar, berätta
Tänk vad olika associationer man kan få, själv tänkte jag på Goldbergers vitgulds DaytonaSausage time!
Ja, det var ju inte trumpskt iaf men tycker nog @Per har bättre förstånd på den där än den gamle Italienaren.Tänk vad olika associationer man kan få, själv tänkte jag på Goldbergers vitgulds Daytona
Grym länk, men ihop med en annan klocka.Vad gillar ni om denna NOS länken jag hittat?