Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga dåliga oysters!Normalt att tjuvfota sina klockor i badrumsbelysning?
Känns som jag kan bocka av stål-oysters nu.
awesome...Normalt att tjuvfota sina klockor i badrumsbelysning?
Jo, med den samlingen kan man känna sig hyfsat klar med oyster. Inte lite avundsjukNormalt att tjuvfota sina klockor i badrumsbelysning?
Innan jag blev sjuk, hmm, fysiskt sjuk... igen, hittade jag denna, tillsammans med ett gäng skräpklockor!Kunde inte låta bli att hugga en "Ur Sjödin Uddevalla" när den dök upp på k&s för ett tag sen. Sommarstället ligger utanför Uddevalla, klart jag måste ha klockan.
Någon annan som har något liknande?
Fin är den, och i bra skick.Innan jag blev sjuk, hmm, fysiskt sjuk... igen, hittade jag denna, tillsammans med ett gäng skräpklockor!
Gisses vilken ton på tavlan, vackert!Möglig Eterna
det är en klar ”måste ha” klocka!Fin är den, och i bra skick.
Gillar den verkligen.
Inte Tissot precis... men ändå lite lika idag.Tissot-tisdag med min absolut mest svårfotade klocka!