Vet inte, ett år?Tänkte jag inte på. Hur lång skulle du uppskatta den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte, ett år?Tänkte jag inte på. Hur lång skulle du uppskatta den?
Jäkligt trevlig är den älskar tavlan och den får mig absolut att vilja skaffa något liknande själv. Har den på ett grönt Nato nu och jäklar va bra index i roseguld gör sig mot grönt, även om ett nato kanske känns lite off på denna typ av klockaDet är kul att se sina klockor när de är fotade av någon annan Visst är den mysig? Den har ett härligt tickande också förutom en massa bra detaljer.
Gåshud..
Ja, dom är jäkligt bra, tidiga sm300Wow, sitter och bara ler när jag tittar på bilden
214 ska det vara, men det är jag som hade fel om 400HzKan ha haft fel om Hz. Tror det sitter ett 214 i den. Är dock inte säker
Helt jäkla rätt band iaf, inte direkt vanliga. Tissot grand prix braceletDagens fynd från "dagens fynd" -tråden efter lite upputsning Synd bara att den fortar sig så djävulskt. Får se ifall jag kan ordna upp det.
Bröder eller iaf släktingar, märkena har dock ingenting med varandra att göraFinns ingen Tissotkoppling vad jag känner till. En fintillverkare som bla tillverkade krigarkronograf till Breguet. Tittat alltid en extra gång när Mathey Tissot dyker upp
Att jag hade bandet sen innan men inte klockan är största anledningen till att jag nu ropat in två pr516 på kort tid från tradera. Denna kom i veckan så skall ta och flytta över bandet snart då denna iaf håller tidenHelt jäkla rätt band iaf, inte direkt vanliga. Tissot grand prix bracelet
Läcker! Är det hela klockan eller bara urverket som är veri-thin?Det får bli Gruen idag, igen. Svårt att ge urtavlan rättvisa på bild.
Helvete...Welcome sunshine
För den tiden så gäller det nog båda.Läcker! Är det hela klockan eller bara urverket som är veri-thin?
Tunna klockor är grymma! Släng gärna upp en i profil!För den tiden så gäller det nog båda.