Kul! Hur är den märkt? Har du fler bilder?Senaste tillskottet. Breitling modell jättegammal från andra halvan av 30-talet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Hur är den märkt? Har du fler bilder?Senaste tillskottet. Breitling modell jättegammal från andra halvan av 30-talet.![]()
Kul! Hur är den märkt? Har du fler bilder?
Jo, jag har ett par av dessa fliegers a la "military pattern 1928", dock ingen Breitling. Ser fram emot fler bilder!Jag har inga mer vettiga bilder just nu, Fick precis hem den. Jag ska leta fram den riktiga kameran och plåta lite. Det är referens 3020 enligt märkningen på insidan av bakstycket, den tillverkades mellan 1935-1942 enligt mina efterforskningar. I stort samma modell som efterföljaren 768 som Breitling haft som inspiration till deras nya 8-serie.
Har sagt det till dig förut och gör det igen.Fattigmans strap.
![]()
Haha ja den är fin. Går i säljtankar men brukar ångra mig om jag vänder den mot solljusetHar sagt det till dig förut och gör det igen.
Den tavlan är definitivt den snyggaste blå Rolextavlan ever!![]()
En sån vill jag ha, så snygg!
Nämen va fin! Tröttnar du så hör av dig
Riktigt trevliga färgkombinationer där. Snyggt!Riktigt go söndagseftermiddag.
![]()