Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra fråga, den här har legat utan nån kärlek sen den kom. Får ta o skruva upp den och kollaRiktigt mysig tavla! Vad är det för ref?
Kul att se fler Pierce på forumetAldrig fel med ett armbandsur också.
![]()
Kul att se fler Pierce på forumet![]()
Roligt att det går att inspirera och grattis till två fina saker, samt en låda, det saknar jag. Fickuret ser helrätt ut, var det den som låg på Tratten för ett tag sen? Om jag får fråga det.Har faktiskt noterat din och blivit inspirerad. Riktigt trevligt litet ur. Kan vara starten på en liten samling.![]()
Ref 2846 cal 501, 34 mmRiktigt mysig tavla! Vad är det för ref?
Mycket finRef 2846 cal 501, 34 mm
![]()
![]()
När för mycket av allt inte är tillräckligt!
Klart du får fråga.Roligt att det går att inspirera och grattis till två fina saker, samt en låda, det saknar jag. Fickuret ser helrätt ut, var det den som låg på Tratten för ett tag sen? Om jag får fråga det.
Ah vad kul med arvegods! Det gör det ännu roligare!Klart du får fråga.
Fickuret fick jag efter min farfar och armbandsuret med låda köpte jag här på KS alldeles nyss. Fick hem den idag!
Snyggt!Bra klockdag. GMTn tillbaka från service. Skönt att automaten funkar igen.
![]()
![]()
Speedyn på kortad 7912 länk
![]()
![]()
![]()
Ah vad kul med arvegods! Det gör det ännu roligare!
Den på K/S missade jag bra fångat, dessutom med en kul länk![]()
Bra fångat!Missade också den på k/s men högg köparen direkt. Han fick ha den i en dag, sen skickades den till mig.![]()
![]()
![]()
Spamma du!Löjligt nöjd med mina gamla klockor. Ursäkta för spammande.
![]()
![]()
Löjligt nöjd med mina gamla klockor. Ursäkta för spammande.
![]()
![]()
Tack!Den där Speedmastern får du lägga upp när du vill och hur många gånger du vill. Vilken pjäs! Har du nån ålder på den?
Må ni ha ett långt liv tillsammans !!Gult passar ju nu
![]()
Du den va inte dumByte till tidtagare när det ska grillas, i påsk är det kyckling som ska brännas, eller var det häxor?
![]()
Tackar, NOSDu den va inte dum!