Prioritera verkliga användbara saker för familjen? Hmmm, it's just crazy enough to work.Vi får se, annat som lockar(läs bil) och för husfridens skull så lutar det ditåt... Men, vi får se, saker och tankar vänder ju snabbt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prioritera verkliga användbara saker för familjen? Hmmm, it's just crazy enough to work.Vi får se, annat som lockar(läs bil) och för husfridens skull så lutar det ditåt... Men, vi får se, saker och tankar vänder ju snabbt![]()
Ahright! Den är hittad hos någon släkting så ingen aning vart den kommit ifrån. Hoppas ej dom blåst denneDå blir det att köpa nytt!
Nja alltså en hobbybil som antagligen inte rymmer hela familjenPrioritera verkliga användbara saker för familjen? Hmmm, it's just crazy enough to work.
Snyggt! Hade du varit uppe med tuppen hade jag hakat påRaggarlänksöndag, någon?
![]()
Gillar bandet på Connien. Var har du köpt det?Planerar för Berlin![]()
Mkt fin! 34 lr 36 mm?
Mycket bra Det är en fantastiskt bra dinka! Coolt band förrestenJag gör desamma
![]()
36 mm, "jumbo"Mkt fin! 34 lr 36 mm?
riktigt riktigt fin! Val.72?
Venus 178riktigt riktigt fin! Val.72?![]()
Hojta till om du blir flippsugen36 mm, "jumbo"![]()
Fantastiskt fin den till vänster. Är det 19mm mellan luggarna på din också? Isåfall undrar jag var du köpt ditt band. Min liknande hälsarDe här Två Heurna har nog levt lite olika liv, Tänkte att den högra skulle någon ny få njuta av men är väldigt svag för den också![]()
![]()