Gillar inte ringklockor i allmänhet, men denna var ju riktigt härlig!Upptäckte denna på jobbet idag, riktigt läcker enligt mig haha och smått udda. But I like it!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar inte ringklockor i allmänhet, men denna var ju riktigt härlig!Upptäckte denna på jobbet idag, riktigt läcker enligt mig haha och smått udda. But I like it!![]()
![]()
Låt jakten börja, och du kommer garanterat ha kul under resanTackar! Självfallet blir det fler. Jag tror jag kommer vilja samla på mig lite knasiga klockor, gärna av sovjetiskt ursprung. Känns som att en klocka för mig är en med en prestigelös och rolig historia, så det ska bli kul att gräva sig in i denna världen och se vad som finns!
Fan va jag gillar den där! Hojta till om du tröttnar!
Ingen större risk att jag tröttnar men jag noterar plats i könFan va jag gillar den där! Hojta till om du tröttnar!
Cluta nu!Ca nån Certinacöndag?
![]()
Certina funkar alla dar i veckan, bara så du vetBlev så inspirerad av alla Certinor i går att jag kör Certina-måndag, med pappas gamla!![]()
![]()
Tack!Certina funkar alla dar i veckan, bara så du vet![]()
Kvalitet rakt igenom med andra ordTack!
Jo det vet jag!
Farsgubben bar ju denna varje dag i minst 30 år!
Tror den är servad på -70 talet av Alf Urmakare i Kristinehamn!
Det gör den absolut! Skulle gå så långt som att säga att Tissot Antimagnetique är den främsta av gammel-sportisarna!