Ohh, en sån fast inte ommålad utan med jämn och fin patina vore inte dumt alls på armen...hard to find though!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ohh, en sån fast inte ommålad utan med jämn och fin patina vore inte dumt alls på armen...hard to find though!
Har du en deluxe? Visa!får se om jag eventuellt säljer min 1957 constellation deluxe
Har du en deluxe? Visa!
den på bilden har ju en deluxetavla, rätta mej om jag har fel
Den här jävla klockan gör att jag försummar alla mina andra![]()
vad ska jag göra?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Haha bra idéSälja den
Det är väll bra, du får lura på mig något på gtg:n hehe
Nytt band till Omegan å två extra![]()
![]()
Tack! Eftersom du kommer från 0762 så får du ett nästa gång det är slöjddaxTokfin! Tropical, nice! Sälj ett av banden till mig billigt![]()
Tack! Eftersom du kommer från 0762 så får du ett nästa gång det är slöjddaxvälj färg å bredd mellan luggar å spänne. Kan dock dröja nån månad innan det blir tid för läderpyssel nästa gång.
Djävlar vad mysig tavla, grattis till den!Bytte till mig ett skönt rassligt vikt Seikooyster, tack för det mrt4. Har ingen Seiko just nu, men tänkte ha en anledning att skaffa enVar dock tvungen att testa det, och jag gillar resultatet
![]()
![]()
Tack! Ja, den är verkligen speciell. Ibland springer man ju på något som verkligen talar till enDjävlar vad mysig tavla, grattis till den!
Söndagsklockan på![]()