Tuff liten rackare, skön kontrast mot vulgoklumpen din.
![Arghh :arghh: :arghh:](/styles/baisik/xenforo/smilies/arghh.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tuff liten rackare, skön kontrast mot vulgoklumpen din.
Nu får jag posta här igen. Härligt att vara tillbaka i vintageträsket! 17000 med Mark 1.
Välkommen tillbaks!
Var inte den ommålad eller tolkade jag det fel? Deluxe har urtavlor gjorda i solitt guld vad jag vet, typ denna:
![]()
kan hända att det är så,,, men innan jag köpte min i silver med guld index stod det i många fall deluxe silver dial men som sagt vet ej.
Spännande!Vulgoklumpar är nice, letar halvt efter en själv.
Jag får ståpäls
Stilig, grattis! Härliga index!Nytt på armen idag![]()
Nytt på armen idag
![]()
60-talare på sprillans nytt band idag.
![]()
Jag vet men tyckte färgen var läcker.Gillar hur du tänker, men det är lite av en synd att köra med präglat på den mördardaydaten.
Den kvalar ju in här med god marginal tidsmässigt.
![]()
så in i helvete snygg. djävlar!!! Är det den snyggaste klockan av alla?
Mörkblått skulle vara snyggt på den översta.Precis fått hem dessa två efter lite välbehövlig spabehandling, så nu är frågan, vad ska man sätta för strap på dem? förslag på färger i bilden, kan även ha lite mörkblått kvar i någon gömma.
![]()
http://i.imgur.com/i9e5CEW.jpg