• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Martin Lovasz

Audemars
Idag blir det mitt senaste bygge på armen.
1000454.jpg
Riktigt nöjd faktiskt då allt bara var skrotdelar för några dagar sedan och alla vill ju äga en PR516. :happyhappy:
 

Fadershan

Patek
Denna fick inte följa med till Rhodos så den åkte på direkt jag kom hem. Bandvalet blev dock katastrof. För tjockt och opassande färg.
20180513_163210-01.jpeg
Jag tycker iofs att färgen funkar! Har själv haft brunt på min tidigare. Racinghål funkar med kronograf men sedan någon här upplyste mig för ett drygt år sedan om att läder på dykarur är fel/konstigt så har jag svårt att sätta läder på dykbezelklockor även om jag i smyg kan tycka att det estetiskt ser schysst ut och i försvar tänker att de ändå har pensionerat sig som dykare :)
 

Daniel1

Breitling
Denna hittades på mina farfarens låda. Hade lite service på den och väntar nu på att få tillbaka den - kommer senare efter hur den ser ut!
Medan vi väntar på klockan, har ni ingen aning till vilka priser säljer dessa idag? Chrono går alldeles för högt (+ 10k) och jag har sett dessa också för 300-400.

Tissot etu.jpg
 
Topp