Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med demVad Kaplans skulle kalla skadad urtavla![]()
![]()
Varför inte ett sånt här Nato på Lisonan?Precis fått hem dessa två efter lite välbehövlig spabehandling, så nu är frågan, vad ska man sätta för strap på dem? förslag på färger i bilden, kan även ha lite mörkblått kvar i någon gömma.
![]()
http://i.imgur.com/i9e5CEW.jpg
Håller med dem![]()
Den gamle och havet
![]()
Grym den där! 35mm?
Ser bra ut, trots lite oskarp bildFick hem lite snyggt customläder idag och bytte ikväll. Tycker det passar kanon. Plötsligt känner jag att min nyinskaffade Eternamatic kommer att få mer armtid. Ingen fantastisk bild förstås.
Varför inte ett sånt här Nato på Lisonan?
/quote]
Det Natot vore klockrent, var hittade du det?
Ur från 1917, cigarettettui från 1948 och penna från 1940-talet. Allt i sterling silver, mysigt!
![]()
Ur från 1917, cigarettettui från 1948 och penna från 1940-talet. Allt i sterling silver, mysigt!
/quote]
Oj läckert! Vad kan du berätta om klockan?
Inte mycket mer, silverboett med emaljinlägg som mäter ca 26 x 40 mm. Sitter på ett NOS krokodilband jag fick skära upp och klistra igen då det är fasta bandstift. Ingen känd tillverkare vad jag kunnat utläsa från stämplarna.
Varsågod!Oavsett vad, läcker som få, har du ett wristshot så har du gjort min bedrövlig eftermiddag gladare. fan jag hatar att jobba.
Kör en Vostok i dag! På gränsen att den hör hemma under vintage!