Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skum DJ utan datum, måste vara fejk! Grymt fina!Två DJs, lika men olika.
Mindre urtavla också. Dålig valuta för pengarna.Skum DJ utan datum, måste vara fejk! Grymt fina!
Den klär dig väl, kul!Gillar denna kombination starkt
Tack, jajamen, den kramar handleden finfintDen klär dig väl, kul!
Först förstod jag inte vad du menade med Musse Pigg. Sedan kollade jag mera noga...Hittade efter raffs i lådan, en gammal favo från förr. Fjäderlätt, aluminium, och nytt orginalband. Hade stannat på en Musse Piggfiguration, runt halv 8. Blir ett nytt batteri hos Ericson ur. Skön o varm känsla behöver inte kosta pengar!!
Helt rätt boett till Tropic!Alla odds emot men combon funkar
- olika tidsperioder
- olika element (luft/vatten)
#semivintagebrattetropicsport
Letar efter en likadan, behöver inte vara blå!Certina Overseas
Kul med alu-boett!Hittade efter raffs i lådan, en gammal favo från förr. Fjäderlätt, aluminium, och nytt orginalband. Hade stannat på en Musse Piggfiguration, runt halv 8. Blir ett nytt batteri hos Ericson ur. Skön o varm känsla behöver inte kosta pengar!!
Såg en brun på tradera för ett tag sen - dock utan länk.Letar efter en likadan, behöver inte vara blå!
Lär vara kanon i rött eller orange.
Det är en grym ögonfångare!
Akta så du inte skär dig!
HahaAkta så du inte skär dig!
Grymt fin boett!
Den där alltså! Hur många har du på kö? Jag vill ha en kölapp!
Ingen tror jag, så du blir etta. Tyvärr tror jag det tar rätt lång tid ändå eftersom ingen kundtjänstmedarbetare behandlar ärenden just nuDen där alltså! Hur många har du på kö? Jag vill ha en kölapp!
Låter bra! Nummer ett alltså, inte illa! Jag sätter upp kölappen på anslagstavlanIngen tror jag, så du blir etta. Tyvärr tror jag det tar rätt lång tid ändå eftersom ingen kundtjänstmedarbetare behandlar ärenden just nu
Skämt åsido. Tack! Kul att du gillar. Ska höra av mig om jag kommer på flippar[tank]ar.. (nej inte från Göteborg - bara dålig humor...)