• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Två DJs, lika men olika.
9B1BE006-829E-4DF7-A5EA-8493BB9936EC.jpeg

image.jpeg
Hittade efter raffs i lådan, en gammal favo från förr. Fjäderlätt, aluminium, och nytt orginalband. Hade stannat på en Musse Piggfiguration, runt halv 8. Blir ett nytt batteri hos Ericson ur. Skön o varm känsla behöver inte kosta pengar!!

image.jpeg
Hittade efter raffs i lådan, en gammal favo från förr. Fjäderlätt, aluminium, och nytt orginalband. Hade stannat på en Musse Piggfiguration, runt halv 8. Blir ett nytt batteri hos Ericson ur. Skön o varm känsla behöver inte kosta pengar!!
Först förstod jag inte vad du menade med Musse Pigg. Sedan kollade jag mera noga...
PSX_20180603_222819.jpg

image.jpeg
Kul med alu-boett! :)
Ger väl nästan lite titankänsla?
Är den behandlad med nåt så att man inte blir svart på handleden?
Riktigt roligt med nåt där så många inte finns, aldrig skådat förut!

Den där alltså! Hur många har du på kö? Jag vill ha en kölapp!
Ingen tror jag, så du blir etta. Tyvärr tror jag det tar rätt lång tid ändå eftersom ingen kundtjänstmedarbetare behandlar ärenden just nu ;)
Skämt åsido. Tack! Kul att du gillar. Ska höra av mig om jag kommer på flippar[tank]ar.. ;) (nej inte från Göteborg - bara dålig humor...)

Ingen tror jag, så du blir etta. Tyvärr tror jag det tar rätt lång tid ändå eftersom ingen kundtjänstmedarbetare behandlar ärenden just nu ;)
Skämt åsido. Tack! Kul att du gillar. Ska höra av mig om jag kommer på flippar[tank]ar.. ;) (nej inte från Göteborg - bara dålig humor...)
Låter bra! Nummer ett alltså, inte illa! Jag sätter upp kölappen på anslagstavlan :)

Tillbaka
Topp