Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevlig kombo!
Tack!Riktigt trevlig kombo!
Kan jag få köpa ditt BoR?
Coolt! En Healthways. Lycka till!Nyinkommet mögelvrak med akut behov av kärlek.
GRYMT! Vill peta på den där innan du eventuellt slänger/säljer denNyinkommet mögelvrak med akut behov av kärlek.
Tack!Coolt! En Healthways. Lycka till!
Tack! Den är dock en keeper som inte ska flippas i första taget så det finns tid för dig att klämma på den (på egen risk med tanke på mängden radium)GRYMT! Vill peta på den där innan du eventuellt slänger/säljer den
Haha wow!Nyinkommet mögelvrak med akut behov av kärlek.
Schysst! Jag tycker grönt funkar mkt bra med guld!Vad kan jag säga, jag älskar grönt, även där det nog inte passar för folk med fungerande ögon.
Som vanligt minus för mina håriga armar samt dubbla myggbett så att jag knappt kan ha klocka på mig för det kliar konstant då.
Jag med numera! Är som sagt sjukligt förtjust i allt grönt men hade tänkt bandet på en annan klocka med svart tavla men bestämde mig för att testa på Tissot och jag gillar detSchysst! Jag tycker grönt funkar mkt bra med guld!