Andra terminen Juridik, den så kallade "Väggen".Vad pluggar du/vad var det för tenta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Andra terminen Juridik, den så kallade "Väggen".Vad pluggar du/vad var det för tenta?
Haha, skönt smeknamn...Andra terminen Juridik, den så kallade "Väggen".![]()
Kan villigt erkänna att sak- och fodringsrätt är bland det tradigaste jag läst.Haha, skönt smeknamn...
Juridik har typ alltid varit det ämne som ger mig minst pluggsug![]()
Fina allihopa men håller Favre-Leuban högst. Riktigt bra!Man har så mycket som bara ligger och dräller. Sa någon kronometrar?
![]()
![]()
![]()
Mycket snygg den därLange sen jag anvande samma klocka mer an en dag, gillar den har trots en hel del brister.
![]()
Sätter gärna upp mig på ”flippar listan” om de blir aktuellt att den ska lämnaLänge sen jag använde samma klocka mer än en dag, gillar den här trots en hel del brister.
![]()
Fin jämförelse, härliga kontrasterSå jäkla trist att alla klockor i lådan är så lika. Två fina profiler:
![]()
Lite kluven inför denna så den får för(?) lite vristtid...men en dag som denna är det svårt att inte le åt de oranga minutindexen![]()
Vilken fantastisk struktur på tavlan!Solbling
![]()