Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...ursäkta ot med en sprillans Aquland här i vintagetråden
Beredd att ta mitt straff! Admin får gå in och måla över aqualanden på bilden.Va fa..!![]()
Cool! Så hård att jag är beredd att vaska min sub.
Då byter vi![]()
Släng med nån Tudor så har vi en deal!
5513 med vitguld. Men den ligger tryggt i lådan! Svåra att hitta med original tavla, visare, pärla eftersom så många tavlor bytts.Haha, vad har du för sub?
5513 med vitguld. Men den ligger tryggt i lådan! Svåra att hitta med original tavla, visare, pärla eftersom så många tavlor bytts.
Haha kalla fötter? Lät ju precis som du skulle få dig en dealgrym klocka föresten. Men en flinga hade också gjort jobbet!
Ja, jag blev jätterädd! Blev erbjuden 37´i veckan men vill fan inte sälja. Kommer bara ångra mig om några år ifall jag släpper den. Vetefan hur många kommentarer man läser där folk frågar sig varför i helvete de flippat å hur mkt de saknar. Bättre att spara lite flis å köpa fleraSå här ser ena bandhornet ut ifall du undrar
Om det är original kan inte jag se men den ser ju inte helt jävla rundslipad ut allafallJo jag kan ju bara hålla med, har man möjlighet så är det ju helt rätt att göra. Man ångrar sig alltid!
Är det originalpolering? Ser grymt skarp ut!
Får skriva till en rad med Barbeque Master på urtavlan!Fick grilltjänst så ut och drick öl med mig!![]()
Dagens vintage får bli min DJ 6605, min första och enda vintage...
![]()
Dagens vintage får bli min DJ 6605, min första och enda vintage...
![]()
Är lite svag för mekaniska vintage alarm klockor. Blev riktigt nöjd med denna gamla Citizen dinkan.
![]()
Idag blir det denna Seiko Sea Lion från (troligtvis) 1964. 36 mm., infälld krona. Den fick ett nytt band igår. Ruckning, går nu -14 sek/dygn.
![]()
En för dagen nyservad Helvetia...
![]()
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Pre NaviTimer sent 40-tal.
![]()