R_Amin
Basic
SNYGG! Och härlig bild du har fått till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna fick följa med till Krägga för ein bischen afternoon tea...
![]()
Eftersom jag tog bilden idag får detta bli dagens vintage.
Datejust 1603 från ca: 73 med nyare 62510 länk.
Bara lugn alla nördar jag har orginallänken i säkert förvar
![]()
Jagar du efter så att få ihop tillräckligt med inlägg?Bara att kasta in handduken! Vad i helvete!! Sitter och trånar efter den, inte ens värt att fråga om du säljer den!!!
Det verkar inte bättre än så...Jagar du efter så att få ihop tillräckligt med inlägg?
Får skriva till en rad med Barbeque Master på urtavlan!
Kan vara en väldigt artig nykomling eller en oerhört brådskande annons som ska in, Belöningar för antal inlägg är kanske inte bara bra.Det verkar inte bättre än så...
SÖNDAGsklockan blev
/quote]
Funderar på allvar om jag inte ska göra ett porrigt rött strap med vita sömmar och skänka dig, bara för att se hur det skulle te sig
Måste erkänna att en daydate är rätt snygg (för att vara Rolex
Njut av din söndag
Helt uppriktigt: både ja och nej. Ja för att forumet är beroendeframkallande och nej för att jag gillar det jag ser. [emoji4]Jagar du efter så att få ihop tillräckligt med inlägg?
Snygg Squale och härligt strap.
Snygg Squale och härligt strap.
SÖNDAGsklockan blev
![]()